vem vill leka?

14 Dec, 2010 - 23:43 ☆ glada dagar
Jag känner ett behov av att stänga in mig i en sal och bara vara. Få ladda ur. Leka av mig.
Dansa. Hoppa. Skapa. Följa rörelserna.



Dansen. Rörelsen. Träningen.

Det är otroligt härligt att instruera och sprida energi till andra. Ja jag vet inte hur många gånger jag har sagt att det är det bästa jag vet.... Jag ger deltagarna energi och dem ger mig energi!

Men ibland är det otroligt härligt att stänga in sig och vara själv. Bara dansa. Det ska jag göra så fort jag får tid över.

Stort tack till Bodycombat deltagarna ikväll! Jag tycker så mycket om er!! :)

Pe

Kommentarer
Iz@ säjer:

Härligt att se sån energi i bilderna. Mer sånna! Som danslärare borde det ju inte vara så svårt? ;-)

2010-12-17 @ 21:29:19
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback