blää

16 Feb, 2010 - 11:48 ☆ glada dagar

försöker byta ut det tråkiga uttrycket till ett glatt... Men jag är trött...
Tvättar... ska rengöra ugnen... dammsuga.. dammtorka... blää egentligen men det är ju skönt när det är klart...
Trots att jag måste hitta mig ett heltidsjobb är det ju inte så att jag sitter still hela dagarna. Nu förstår jag hur pensionärer kan säga att dem har sååå mycket att göra trots att de inte jobbar... haha.

Min "att göra lista" utökas konstant. Tvätta, städa, träningsplanera, stretcha, duscha blommorna, uppdatera mitt cv, handla... ja det finns ju hur mycket som helst att göra! Eller så är det så att jag inte kan sitta still utan hela tiden ser till att ha fullt upp...

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback