boxningsträning

22 Feb, 2010 - 22:02 ☆ glada dagar

Jag höll i boxningsträningen ikväll. Kunde inte låta bli :) Men däremot var jag inte aktiv själv som jag brukar utan stod och skrek och peppade på sidan om istället.


Det blev en form av cirkelträning där alla gjorde samma sak samtidigt. Ryggres och rulla medicinboll under bröstet, hopprep, slagintervaller, mage med medicinboll, armhävning på boll/tricepsarmhävning, hoppa varandra på tårna, bröstpress, ryggdrag, hoppa bock och krypa under osv......



Hoppa bock och krypa under i högt tempo är en rejäl pulshöjare vill jag lova. Likaså att stå och kämpa i infight.. för att inte tala om hur trött man blir i slutet av dips när kompisen håller upp benen...

Som vanligt körde dem på mycket bra! Synd att dem var så få idag, bara 7 stycken. VART VAR NI ANDRA?? Fy skäms att vara borta från träningarna sådär!! haha.. Jag hoppas att vi ses nästa vecka ALLA björnen boxare :)


Kommentarer
Lauritsmolly säjer:

Very interesting site. Lots of good information.

2011-04-08 @ 15:57:34
Blogg/Hemsida: http://lauritsmolly.blogimagine.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback