Dans dans och galna minnen!

25 Feb, 2010 - 12:10 ☆ glada dagar

Dansar runt här i lägenheten så det står härliga till! Koreograferar om lite till Danceaerobic passet och planerar lite vanliga danslektioner :)

På tal om dans så finns det något som jag verkligen vill testa på. Nämligen Poledance! Ser helt fantastiskt roligt ut. I nya numret av fitness finns det en hel del att läsa om detta och man blir verkligen sugen på att testa!




När det kommer till Poledance kommer jag att tänka på min vän Stina, som gammal gymnast vore hon klippt och skuren för poledance! Så Stina om du läser detta är det bara att sadla om från danslärare ;)
Jag har vågat mig på att testa lite akrobatik med Stina en gång...


En sommarkväll i Sthlm kom vi på att vi bland annat skulle göra såhär... Jag törs lova att utan min vän som stöd hade jag nog slagit ihjäl mig...

Ja Rigmor var en bra assistent den där vansinnes kvällen.. och efteråt firade jag och Stina med en.. eh ja segerdans?

Jag och Stina har haft mycket skoj genom åren. Ta bara den gången vi dansade som tomtar i Piteås centrum!

Jag saknar dig kompis!!

Sist men inte minst.. har man nu inte tillgång till någon stång när det kommer till poledance kan man ju alltid göra som Lillebror och klättra upp i en lyktstolpe... (förlåt för bilden brolli)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback