det ni!

16 Feb, 2010 - 22:55 ☆ glada dagar
Ja det blev en kanonkväll det här!

Först hade jag MAQ pass, vilket kändes gooood. Vart dock lite nervös eftersom Esbjörn (guden på maq hos oss) som är instruktör (och sjukgymnast och allt annat han nu är..) var med på mitt pass. Jag blir alltid lite nervös när dem som är bättre än mig och som jag ser upp till är med när jag instruerar, samtidigt som jag blir GLAD för då har man en chans att få kritik och feedback :)

Efter mitt pass blev det spinning! Underbart bra kändes det. En aning stumma ben efter boxningsträningen igår när jag körde mycket upphopp och jobbiga ben/konditions övningar.
Men benen bara trampade och trampade... haha :) och svetten bara rann och rann.. blev ett skönt spinningpass. Stort tack till Therese som höll i passet!



Och till sist då! GULD GULD GULD för sverige och Björn Ferry i skidskytte! Yes så härligt!
Vilken skön kille han är alltså... Hurra för Björn! Hurra för guld! Hurra för sverige! Hurra för skidskytte - som dem sa på sporten "skidskytte verkar ha blivit nya folksporten". Svenskarna har tagit skidskytte till sitt hjärta! Och det är ju roligt att se på tycker jag!

Kommentarer
Emil säjer:

Ferry har den bästa insatsen hittils tycker jag! :) En härlig lirare både på och utanför slagfältet! Precis som det ska vara hos en stjärna!

2010-02-18 @ 03:24:55
Blogg/Hemsida: http://emilmartinsson.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback