hantlar och biceps

26 Feb, 2010 - 17:16 ☆ glada dagar


Ja det blev lite bicepsträning till slut...

(Jag var tvungen att ta bort förra inlägget och göra om det, insåg att det var på tok för många lättklädda bilder.. haha eller någon osmäckrande magbild iaf.. haha)


Bicepscurl biter bra!

 Övning för fram och baksida av överar. Börja med hantlarna hängandes i raka armar med hanflatorna pekandes bakåt. För sedan upp hantlarna till axelhöjd och återgå till startposition. (3 sek upp och 3 sek ner)

Biceps i chinsräcke funkar alltid...


Tröttar ut biceps med hjälp av gummiband. Har ett relativt lätt gummiband så blev massa reps. Tills jag inte kunde göra fler helt enkelt!


Full av ett härligt träningsrus!

Det bästa med att köra ett snabbpass hemma är allt som behövs är; hantlar, gummiband, chinsräcke, musik på högsta volym, och ett par fula shorts!

Magrutorna lyser än så länge med sin frånvaro men har sagt att dem ska finnas där till sommaren, så jag har flera månader på mig :) haha!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback