hej världen

12 Feb, 2010 - 11:41 ☆ glada dagar

Utan smärta genomförde jag de tre passen igår! Danceaerobicen var så rolig! Det är ju så härligt att få deltagarna att dansa loss! :) Men jag börjar bli sugen på ny koreografi.... undrar hur deltagarna tänker... som intrsuktör blir man ju fortare "less" på passen och tycker man kört samma en evighet....


BodyCombat passet gick också bra. Var faktiskt mer trött i hjärnan än i kroppen!

Imorse hade jag ett företagspass kl 8! Körde boxning med ett gäng män... Det var riktigt roligt :) Men det gäller att köra hårt så man får respekt och inte ses som en liten flicka bara...haha:)
Men dem var grymma och körde hårt så det var roligt!


Stannade kvar en stund sen och körde igenom BC med viktmanchetterna. Kände att jag var tvungen att få ut lite energi ur kroppen! Tanken var att stanna och spinna kl 11, men hade ätit för lite frukost innan företagspasset så kände att jag inte skulle palla!

Lite bilder så ni ska bli sugna på BC!

Nu tänker jag istället fara på Mias favoritfredag pass. Spinning o styrka:) Är sugen på att spinna lite känner jag!
Sedan ska jag njuta av fredagen!

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback