ingen medalj

15 Feb, 2010 - 10:01 ☆ glada dagar
Nej rackarns också... blev ingen medalj för Kiruna Jesper inatt! Synd synd, men han är ju så duktig ändå!
Det är kul att se puckelpist, extra kul när Sverige har med en duktig åkare, och extra extra kul när han är från min hemstad Kiruna! :) Det är ju alltid roligt att hejja på någon som man vet vem det är :)



Ikväll ska jag hejja på Charlotte Kalla givetvis! Det får man inte missa... har visserligen träning ikväll men får nog skynda på den en aning så jag hinner hem!!
Ser ni på OS? Vad tycker ni är det roligaste att se på??


Hejja Kalla!

Jag har fastnat i skridskotävlingarna lite också... är en aning fascinerad av den sporten måste jag säga! Det ser ju så himla enkelt ut när dem åker runt runt.... Men fatta vad det ska bita i låren! helt galet... Dem måste verkligen ha hur starka ben som helst.. och den där hållningen de åker runt i... tänk ryggen... helt galet :)
Men nog ser det härligt ut när de svischar fram i världens hastighet!!!



http://idrottsevenemang.se/os-vancouver-2010/tider-os-2010-vancouver
Kolla in lite ostider så ni inte missar något spännande!!

Hurra för OS! nu är det i stort sett alltid något roligt att se på TV! :)





Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback