nära döden

11 Feb, 2010 - 10:22 ☆ glada dagar
Inatt vaknade jag och låg och vred mig i smärta! Hade hemska magsmärtor/mensverkar och jag mådde illa medan tårarna rann...

Det slutade med att jag gick upp och höll på svimma... åt en apelsin... och sedan spydde jag i 2.5 timmar!! Magsmärtorna var hemska så jag bara grät och grät... svettades... frös... det var det värsta jag varit med om!
Kändes som jag fick världens sockerfall (som jag fått 2 gånger tidigare som är fruktansvärt!!!) samtidigt som mensverkarna var som hämtade ur helvetet... Trodde jag skulle svimma ett antal gånger men klarade mig...

Jag trodde jag skulle dö i stort sett! Hojja (på grov kirunadialekt) rent ut sagt!

Nu efter iaf några timmars sömn mår jag bra. Har ätit frukost och laddar inför mitt lunchpass. Är lite nervös att jag ska få sådär ont men jag känner mig inte alls sjuk så att ställa in alla dagens 3 pass känns inte roligt.. Så det ska nog gå bra! :)

Ibland hatar jag att vara kvinna, för jag blir så otroligt dålig några dagar varje månad! Går inte att jämföras med någonting! Det är bara smärta, tårar och värktabletter!

Okej kanske inget roligt inlägg det här inte... men ibland måste det väl komma några dystra rader också!
Ni tjejer förstår mig nog, ni karlar kommer aldrig förstå... haha! (lyckligt ovetande...)

Bit ihop!
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback