pirattugg och oväntat dansbesök

09 Feb, 2010 - 16:26 ☆ glada dagar

Jag har varit sugen på gröna ärtor hur länge som helst... så idag blir det ärtor till middagen!

Till pirattugget (ärtorna) blir det kotletter i ugnen och råris... är så hungrig så längtar tills det är klart!

Har varit på gymmet och gått igenom lite pass tidigare idag. När jag gick igenom Danceaerobicpasset såg jag 3 små tjejer som tittade in med stora ögon! Dem såg så fascinerade ut så var tvungen att prata med dem och fråga om dem ville dansa med mig!:) Det visade sig att det gick i årskurs 6 och väntade på bussen.. Så medan dem väntade vågade dem komma in och dansa med mig! :) Det var roligt att få lite oväntade deltagare! dem var så duktiga tjejerna och verkade glada över att dem fick vara med!


Har köpt ett par hörlurar till min ipod idag också! Håller på att bli galen på mina gamla som är helt värdelösa och ramlar ut hela tiden!! Så ska bli spännande att se om dessa sportlurar funkar! Dem måste sitta som berg så jag kan springa och hoppa och dansa och cykla och promenera och allt vad jag nu vill göra! Utvärdering kommer när jag har testat dem!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback