Söndagsplanerna

28 Feb, 2010 - 12:28 ☆ glada dagar

Såhär kan det se ut innan Funkykidz lektionerna startar...

Idag blir det en promenad till gymmet - som tur är så är det inte mer än -8 grader. Däremot snöar det som attan! Jag hoppas det inte är sånna där jobbiga snöflingor som virvlar in i näsan och ögonen och gud vet allt. Jag gillar snö så länge flingorna beter sig som snälla mjuka varelser :)


Har fyllt på med lite energi i form av gurksmörgås och en stor kopp kaffe!
Tänkte jag skulle hinna koreografera lite danslektioner till mitt kommande danslärarjobb :) innan mina funkykidz lektioner börjar....

Sedan tänker jag köra lite cardio träning. Kanske i form av intervaller på löpbandet eller i crosstrainern... är lite sugen på crosstrainer idag tror jag minsann... Sen får jag varva ner med promenaden hem igen från gymmet..

Man skulle haft en spark!



Ha en fin dag där ute!

Puss
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback