kungen!

09 Feb, 2010 - 10:09 ☆ glada dagar

Ja det är nog många som har sett Avatar så behöver nog inte säga så mycket om filmen.
Men se den! den var fantastiskt! i 3D!
I början blev jag lite snurrig av glasögonen och all 3d... men det var så läckert!!


Igår på boxningsträningen fokuserade jag på kondition, triceps och mage.
Målet är att alla ska bli jättestarka! Vi lekte lite i ribbstolarna efteråt... haha förebilden är denna kille som ni måste kolla in på youtube! han är så sjuk! :) En dag ska jag vara så stark så jag kan hålla kroppen sådär rakt ut (som han gör från staketet och ett träd... galet).... blir mycket övning i ribbstolarna!

http://www.youtube.com/watch?v=KCpK7GZR700


Hannibal for king (sök på det)

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback