vilodag?

10 Feb, 2010 - 19:22 ☆ glada dagar
Oj vilken dag jag har haft. Jag har tvättat kläder, täcken, kuddar, bäddmadrasser.... dammsugit skumgummimadrasserna i sängen, lagat mat, bakat.... Det tog mig hela dagen!

 kommer sova så gott i nytvättade sängkläder och madrasser och kuddar:)

Blev smoothies till mellanmål i min fullspäckade dag.. haha! (frukt, lättkesella, kanel, naturellyoghurt blir hur gott som helst!)

till middag gjorde jag pressad potatis...

...och renskavspanna

bakade en filkaka! (som höll på att bli katastrof eftersom jag hade en för liten form och kakan bara växte och växte... men resultatet blev jättegott även om bitarna blev tjocka som attan..)

vem behöver ett träningspass när man blir hur stark som helst av hemmasysslor. Det är faktiskt jobbigt att dammsuga madrasser, bära massa tvätt upp och ner från källarn, röra om i en kakdeg, laga mat... hihi:) Ska nog ge upp gymmet och bli hemmafru! :)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback