vinterkväll

28 Feb, 2010 - 22:36 ☆ glada dagar

Det har kommit en hel del snö idag. Härligt tycker jag som gillar snö!


Vi tog en promenad genom stan nu ikväll....

På gågatan gör värmeslingorna i backen att det inte är någon snö.. förutom på parkbänkarna..



Jag hann inte köra någon intervallträning på löpbandet eller crosstrainern idag, eftersom vi blev bjudna på mat och jag var tvungen att stressa iväg när jag hade slutat. Men blir ett morgonpass imorgon!

Jag koreograferade lite dansövningar i skallen under min promenad till gymmet tidigare ialla fall... Ibland när jag går och lyssnar på musik kan idéerna bara spruta och jag koreograferar dans efter dans... problemet är att jag lätt glömmer bort dem om jag inte skriver ner allt direkt efteråt...

Det var det...

Puss
Pe


Kommentarer
Josefine säjer:

myyyyys! jag vill också vara i pite ;D

2010-03-01 @ 11:57:32
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback