45 minuters tystnad....

28 Jan, 2010 - 15:02 ☆ glada dagar
Självklart är flyget försenat och jag måste sitta i kallax och vänta...
Tänkte på en sak när jag satt i taxin hit. Hur konstigt man beter sig bland okända människor! När man sitter där och delar flygtaxi med obekanta typer så intar tystnaden i 45 minuter!!

Egentligen skulle man ha massor att prata om. Vart är man är påväg, vad man gör osv osv.. Eftersom ingen känner någon skulle samtalsämnena vara oändliga.. Men så gör man inte. Man pratar inte med någon... Gjorde ett litet försök, jag som inte kan hålla tyst...

Men ni vet hur det är... folk blundar och ser ut att somna. Konstigt tänkte jag! Hur kan alla i bilen vara trötta kl 14 på dagen? Underligt... men det är väl sådär det är... Man får gott anpassa sig.... Men är man tyst tillräckligt länge håller man ju på att spricka! :D haha... måste nog ringa syrran o prata av mig

Pe

Kommentarer
madde säjer:

vad fin din blogg har blivit!! :)

2010-01-29 @ 07:20:23
fröken pe säjer:

Tack Madde! :)

2010-01-30 @ 12:23:59

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback