body combat, kesella och palt

06 Jan, 2010 - 17:14 ☆ glada dagar
Har just kört igenom Body Combat 42! Jag älskar att ha stor plats i lägenheten. Det är bara att rulla bort mattan och sen har jag ett helt dansgolv att röra mig på! :)


Har hunnit äta mellanmål! En halvfull kesella burk blir ett kanon mellanmål när man skivar ner en banan, häller över naturell yoghurt, ringlar över lite honung och strör lite cashew nötter på toppen! Oj så gott!


Något annat som är galet gott just nu är blodapelsinerna!! Skulle kunna äta ihjäl mig tror jag. Det är väl den här tiden dem är som allra godast?

Nu ska jag ta en promenad och bege mig på paltmiddag.. Inget ont om palt för det kan verkligen vara gott! Det är bara det att jag får så himla ont i magen av palt och annan mjölmat!! Känns som en stor tung sten i magen efteråt.. Men det ska nog gå bra om jag inte äter så mycket!:) På så vis slipper jag ju paltkoman också! :)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback