cardio och hlr

27 Jan, 2010 - 20:29 ☆ glada dagar
Jag skyndade mig att hinna köra lite cardio träning innan HLR utbildningen. Körde 20 min på löpbandet i högt tempo och 25 min på crosstrainer. Svettigt!!

Ska försöka hinna ta ett träningspass innan jag far imorgon. för sedan blir det nog inte mycket träning under helgen när jag ska hinna träffa kompisar och vara hos moster. Njuta av sthlm :)

HLR utbildningen var bra, vi använde oss av dockan "mini-anne". Det är säkert flera som har gjort den utbildningen? Jag blev faktiskt förvånad över hur HÅRT man måste trycka på bröstet! Det var ju som ett helt träningspass bara det!! Känns skönt att vara mer säker på HLR iaf, var så länge sedan jag gjorde allt det där så det var på tiden!

 nu tänker jag ligga i soffan en stund och sen börja packa!

Imorn blir det big city:) 

pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback