dagens 2 träningspass!

15 Jan, 2010 - 16:24 ☆ glada dagar

Vid lunchtid var jag på BodyPump pass, kändes så skönt men efteråt var jag fruktansvärt stum i benen. Så var tvungen att springa igång dem lite! :) 10 km på löpbandet blev det! Svetten rann och det kändes så skönt att få springa av benen!
Nu tar jag väl helg då!

Behöver fortfarande lite middagstips! Gärna något med lax :) Någon som sitter inne med något recept som inte tar så lång tid att tillaga??

fröken pe


Man kan ju alltid föreställa sig att man springer ett lopp bland massa folk när man maler på där på löpbandet.. föredrar att springa utomhus helt klart!! blir en helt annan känsla än att springa på löpbandet på gymmet och titta antingen på "skönhet till förbannelse" (som visades på tv idag, om plastikoperationer) eller se på när massa unga killar med fel teknik sliter i gymmet... Kan ju vara lite roande det också ibland. Men nu när det inte är så kallt ute längre måste jag ta ett pass utomhus i helgen!!


Kommentarer
Lotta säjer:

Hej bruden gör lax i ugn me folie sätt tomat rödlök och häll på lite flytande smör svingott kram lotta

2010-01-15 @ 16:56:30

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback