dansaerobic & bodypump

10 Jan, 2010 - 22:52 ☆ glada dagar
Idag planerade och koreograferade jag, anna och elisabeth våra danceaerobic pass! :) Det var roligt och blev riktigt bra! Ska bli spännande att köra igång på torsdag, jag hoppas det blir omtyckt av deltagarna!!

Sen på kvällen blev det bodypump! Det kändes som att stången hade blivit så mycket tyngre men ändå kändes det så himla bra! Bland det bästa jag vet är tricepslåten!! :) På något sätt älskar jag när det riktigt bränner i triceps! haha... tycker inte alls det är lika skönt när det bränner i biceps eller axlarna faktiskt.. Även om det kan kännas lite mysigt på ett hemskt sätt ibland...

Dagen när vi ska försvara för uppsats börjar närma sig- tror jag är lite nervös...

Fröken pe säger godnatt

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback