en sån där dag

13 Jan, 2010 - 19:48 ☆ glada dagar
1. sov dåligt inatt!
2. steg upp TIDIGT!
3. varit i Luleå exakt hela dagen!
4. 8.15 försvarade jag och Anna våran uppsats. Det gick bra och vi fick några förslag på ändringar!  
5. Kl 13 Vi gjorde våran opponering- som gick väldigt bra tack o lov!
6. vid 18.00 hade vi gjort klart våra ändringar och jag for hem till Pite.
7. Höll på somna bakom ratten mer än en gång!
8. Åt äckliga rester till middag
9. Är så trött så trött så trött
10. har en träningsfri dag idag
11. Blir på dåligt humör av träningsfria dagar!

Ja en sån dag är det..... SNART är uppsatsen klar och inlämnad!! Kan inte tro det är sant :)

Pe

Kommentarer
Jenny säjer:

Hejsan!



Läser din blogg lite nu och då. Blir liksom peppad av din träningslust när min egen tryter. Jag har en fråga, när jag har varit på ett träningspass på kvällen, efter att jag hunnit äta middag, vad ska jag äta då? Har du några förslag?

Lycka till med examensarbetet!

/Jenny

2010-01-13 @ 20:22:00

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback