fredagsfluff

22 Jan, 2010 - 10:44 ☆ glada dagar
Fredag är här! känns skönt! Inte för att det gör mig något om det är måndag eller fredag. Men alla andra är ju så glada över att det är helg, och jag kan väl inte vara sämre! Så hurra för fredag!


Har skaffat mig ett nytt fredagsfluff.. var lite inne på en riktig tuff elvisfrilla men blev inte så galet...
Men fluff har jag som heter duga! jag fattar inte hur jag har kunnat få så mycket hår! Var så galet less på min långa tjocka man! växer som ogräs gör det också... herregud!!


Det kändes som att det tog en evighet för frisören att klippa igenom det, och ändå blev det ju inte så ofantligt drastigt! Klippt ur det, klippt upp det och kapat längden!
Nästa gång blir det ännu kortare, men måste ta det lite bit för bit....:) Det viktiga (tråkigt nog) är att jag måste få upp håret i en svans för annars blir jag galen när jag tränar hela tiden!!


Nej om jag skulle ta och fredagsträna lite! vore skönt med ett rejält pass så man skakar som ett skelett efteråt!
Någon som kan gissa vart denna bild är ifrån? haha :)

God fredag på er!

fröken Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback