hoppsan vilken dag

26 Jan, 2010 - 23:37 ☆ glada dagar
Ja imorse fick jag massage av min mycket onda och hårda rygg... Det var ljuvligt! Men nu tror jag nästan jag har lika ont igen.. måste bli en till massage nästa vecka tror jag bestämt.

Men har en lugn träningsvecka denna vecka eftersom jag ska till huvudstaden, så min kropp hinner nog bli smärtfri och utvilad :) (antagligen mer än tillräckligt)

Ikväll var jag på Sofias BC och sedan höll jag i kvällens maq pass. som kändes mycket bättre denna vecka än förra!! var så mycket bättre att göra en övning x3 och sedan gå vidare! Betydligt jobbigare också!!

Om någon vill gå och träna med mig i Sthlm under helgen eller har några bra pass att tipsa om så tas det tacksamt emot!!! :):)

fröken pe säger godnatt

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback