Klackarna i taket

30 Jan, 2010 - 12:15 ☆ glada dagar
God morgon god lunch god dag!

Sitter här och myser i soffan hos min vän Micaela... Igår blev det en heldag på stan med lite shopping och lunch! Hittade några roliga tshirts, ett par rallyklackar, och annat små tjafs :) Ni kanske får se när jag lägger över bilder på datorn när jag lyckas hitta sladden..

Igår hatade jag Sthlm för en stund när jag såklart råkade ut för förseningar, inställda tåg, ersättningsbussar osv.. Hade glömt hur jobbigt det kan vara här.. haha. Men sen hade jag en uuuunderbar dag med Micaela. Vi for in till söder på kvällen och träffade mina danslärarklasskompisar Rebecka o Rigmor! Härligt att se dem igen!! Jag o Micka avslutade kvällen på Debaser medis och slog klackarna i taket :)

Hoppas ni har en bra helg! Sthlm är riktigt vackert idag, med all snö! (gaaalet mycket snö här!)

skriver snart igen!

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback