laddar med mat

27 Jan, 2010 - 15:11 ☆ glada dagar

efter mycket stök i köket är maten i ugnen! är så hungrig så jag vet inte vad..
Alla som känner mig vet att ett helveteshumör kommer så fort jag inte får mat! Jag blir så arg så det inte är klokt!
Men efter jag har fått mat är jag alltid from som ett lamm:)


Början till en makaronilåda!

kanske jag ska byta bana och utbilda mig till kock! hohoho... ojoj vilket skämt! Med min vanliga tur så lär det brännas i ugnen o bli oätligt.... Nej ska ta och riva morötter och hacka lite vitkål! Man måste äta grönsaker till middan!

Sen ska jag hinna med ett träningspass innan det är dags för att utbildningen i hjärt o lung räddning!

Vad göööör ni?

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback