lördagsmys

30 Jan, 2010 - 18:28 ☆ glada dagar
Idag är det lördagsmys.... Jag, micaela och moa var o kikade på fältöversten en sväng. sedan tog jag tuben till moster och gert.... har ätit god middag... sitter i soffan och myser... livet är allt bra härligt!

Borde ha tränat igår och idag.. men hann inte igår... och inte idag heller.. än är dagen inte slut iof.. men det är rätt skönt att fara bort och inte tänka på träningen i några dagar! bara vila ut och äta gott..

vet ju att jag kommer få abstinens snart förvisso. och nästa vecka blir det väl 3 pass om dagen... haha nej kanske inte riktigt...

imorgon ska jag till vallentuna på funkykidz utbildning för 2-3åringar hela dagen... ska bli roligt tror jag...
får se om det är stor skillnad från f-k utb för de äldre barnen som jag har gått tidigare...

kankse hinner ta ett träningspass där på vallentuna gym och sim innan eller efter utbildningen! kanon:)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback