onsdag i januari

06 Jan, 2010 - 14:27 ☆ glada dagar

Igår vaknade jag med halsont! som om inte det var hemskt nog var det -20 grader ute och det kändes inte lockande med en springtur utomhus! Är det kring -15 känns det betydligt bättre.. :)
Tog en långpromenad på 1.5 timme istället! Underbart härligt! Det var skönt kallt att vara ute o gå!

Det slog mig under min promenad hur mycket jag älskar vintern! och snön, och norrland! Det är underbart att promenera i 20 minusgrader så det blir frost i hela håret, snön ligger som magi och dunjackan knastrar av kylan... :)
Haha!

Igår Körde chins och utmattade triceps med hantellyft och armhävningar tills jag föll ihop. haha nästan iaf. Idag känner jag en skön ömhet i armarna....

Kvällen igår avslutades på Piteås nya sportbar Challenge! Oj så fint det är där. En riktigt bra sportbar är precis vad som behövdes! Hurra!

Petra

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback