ont, nervig, trött, glad

19 Jan, 2010 - 15:48 ☆ glada dagar
Ja alltså just nu känner jag mig som en salig blandning! Jag har ont i kroppen, känner mig trött... men mår ändå bra och är glad :)

Jag har varit iväg till step in och gått igenom lite MAQ, har pass ikväll och det ska bli kul!! Men samtidigt så är jag lite nervös, det är jag alltid när jag ska ha nya pass! Det värsta är bara att jag som sagt har lite ont i kroppen och då speciellt i mina axlar.. dem känns lite utslitna som de var tidigare för några månader sedan...

Har blivit för mkt axlar med bc, pump, boxning o maq övande gissar jag. Men jag biter ihop ikväll så ska det nog gå utmärkt:) vila hinner jag göra en annan dag! :)

Jo just det, jag pratade ju med en kvinna på safe igår angående utbildningen till PT inom Box. Grejen är att jag måste ha läst en hel del anatomi och träningslära och allt det nu var. SUCK! visserligen har jag läst både de ena och de andra under mina studieår och jag kunde skicka in papper på de jag har läst och kanske kan tillgodoräkna en del. Det som jag inte har läst måste jag dock tenta av eller nå... Vet inte vad jag har papper på och vart dem isåfall skulle finnas..

Jag har mer kaos än ordning på saker omkring mig kan jag erkänna..., vilket straffar sig.. så vi får se hur det blir.... jag som såå gärna vill gå utbildningen!!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback