sååå tråkig dag

04 Jan, 2010 - 23:52 ☆ glada dagar
Usch... jag steg upp och tvättade kl 7 imorse! vansinne.. var klar först kl 14. Ännu mer vansinne!
Men det blev rena sängkläder, kläder, mattor, duschdraperi och dukar! tänka sig :)

Sedan blev det dags för examensarbete... opponeringen börjar närma sig nu vilket gör mig lite nervös. Hur ska det gå? Fixa vårt eget arbete, kunna försvara det! sätta sig in i de andras arbete och granska. Usch jag är bara less på allt som heter examensarbete!!!


Blev ingen boxningsträning idag, gissar att vi kör igång nästa vecka. synd eftersom jag hade sett fram emot det! Blev ingen träning idag förutom alla trappor upp o ner från tvättstugan... Men en fruktsallad och johan falk i dvdn blev det. Stillade träningssuget med att träningsplanera i min kalender! Tänkte ta ett springpass men bestämde mig för att ta en vilodag och fokusera på massa nödvändigt tråk när det inte blev boxning ikväll....

Det värsta är att jag tycker dagarna är så tråkiga när jag inte tränar. Jag är bara trött o hängig.. kan bero på för få timmars sömn och tvättande o skrivande idag kanske.
Imorgon ska jag träna mig pigg! :)

godnatt
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback