sporttema!

10 Jan, 2010 - 02:06 ☆ glada dagar
Abilica Viktmanschetter Abilica Weight Load 2x0,5 kg
www.sporttema.se
Sånna här viktmanschetter vill jag minsann ha! Funkade ju att köra Combat med de mindre hantlarna på gymmet, men det är sånna här jag verkligen  behöver! haha:) Tänk så mycket roligare och jobbigare all träning blir.... Speciellt boxningen och när jag kör Combat... hejsan hoppsan vad roligt:)

(Kanske bäst att ha dem när jag tränar combat själv, så inte deltagarna får för sig att de måste ha några- eftersom det nog inte vore så bra för alla...)

Balance Board, Balansplatta
Något som jag också ska införskaffa är en balansplatta! För att utmana balansen i olika övningar och för att få bättre rörlighet och styrka i fotlederna!
denna fina röda finns också på www.sporttema.se

Nej nu är det godnatt!! Imorgon ska ett dansaerobic pass planeras!
Pe

Kommentarer
Anonym säjer:

Ställ dig på ett ben när du pratar i telefon/diskar/lagar mat/borstar tänderna och så vidare så har du balans från "ingenstans"

2010-01-10 @ 23:55:05

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback