träningstisdag

12 Jan, 2010 - 17:02 ☆ glada dagar

Varit i Luleå hela dagen och lyssnat på opponeringar av examensarbeten...
Det bästa är att Stina, Camilla, Anna-Linda och Carro har varit i Luleå i två dagar! Så roligt att träffa dem igen :)

Ikväll går jag nog på Sofias BC pass, känner att det vore roligt att få vara deltagare! Efter det ska jag på MAQ pass. Nästa vecka börjar jag hålla i MAQ pass och jag känner mig lite nervös faktiskt... men det ska bli roligt! :)

Är lite nervös inför vårat Danceaerobic pass på torsdag också! Och jag är nervös inför morgondagen när vi kanske får våran uppsats sågad och när vi ska opponera...

Men jag tror det är bra att vara lite nervig, det är ett tecken på att man vill att något ska bli riktigt bra! Lite fjärilar i magen är nog bara positivt.... hoppas jag för allt i livet!!!

Petra


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback