Bubblor, spikmatta och annat stort....

07 Jul, 2010 - 23:05 ☆ glada dagar


Jag tror min rygg är bra igen. Hurra Hurra!! ;)

Kanske inte helt bra men i alla fall mycket bättre. Mycket mycket bättre. Lite ont om jag kommer i vissa lägen men annars endast en liten smärta och ömhet.

Det var så bra att Magnus ställde upp som en räddare i nöden på kvällens boxpass! :) Kände att det tog emot när jag vred överkroppen i försök att visa några övningar. Hade absolut inte varit bra för mig att träna mer än så idag.

Bubbelbadet gjorde helt klart sitt också. Jag slappnade av i vattnet och hade inte alls ont!



Jordgubbar och grädde har jag också njutit av.

Har blivit mycket annat tjafs här på bloggen nu, istället för träning. Men även dagar som innehåller träning består ju av annat också. Och nu har det blivit festival och sedan ryggont....

Nu ska jag lägga mig på spikmattan för att få ytterligare spänningar att släppa. Så imorgon kanske kanske jag är fit for fight igen! wohooo!

Jag känner på mig att det är något stort på gång nu... Snart kommer det hända något riktigt bra. Så måste det bli...

Tjollahopp och godkväll
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback