Det ena hör ihop med det andra.. eller tvärtom..

09 Jul, 2010 - 15:42 ☆ glada dagar
HEJ vänner och ovänner!

Ibland känns det lite svart vitt. Det hänger lite regn i luften. Jag vaknade nyss efter att ha tagit en vila på soffan. Dregglet rann så jag måste ha varit offantligt trött.





Tidiga mornar. Jobb. Kaos. Ryggont. Ni vet, en blandning av grejer som göra att man blir helt slut!
Kom fram till idag att ryggskadan nog hänger ihop med det andra. Och det andra hänger ihop med det första. Eller hur det nu var. Men jag tror att allt hänger ihop. Det brukar kunna vara så....

Idag och igår har jag under min arbetsdag hjälpt nya medlemmar i gymmet. Gjort ett program, visat maskiner och övningar. När jag själv inte har kunnat träna känns det bra att hjälpa andra i alla fall :)

Blir en promenad idag i alla fall. Kanske testar att köra lite armar också. Det kluriga med ryggont är att allt blir lidande. Ryggen är med i allt man gör och allt man tränar, så man kan som inte träna en annan muskelgrupp och helt koppla bort ryggen...

Fredag idag! Ska vi hitta på något skoj? :)

Puss/ Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback