Hallå världen! Festival och träningshylla. och lite kärlek på det!

29 Jul, 2010 - 00:23 ☆ glada dagar
Hej mina vänner!

Jag har haft fullt upp och inte haft tid att slå på datorn. Jobbat, flyttat, jobbat, flyttat... städat... ätit... sovit.. stressat..
Ja ungefär så har mina dagar sett ut sen sist. Ska dock erkännas att jag har sådan fruktansvärd träningsabstinens så det är inte klokt!! Har helt enkelt inte hunnit med att träna. Hemskt men sant.



Känns som att jag bara har stressat hit och dit. Fick en rolig lördag med Josse och Lars iaf :)




Jag har varit på Ikea, druckit kaffe, ätit godis, gett mina tigrar ett nytt hem...
Skulle behöva springa 3 mil nu efter att ha levt på kaffe, mackor och godis i några dagar. Haha. Inte okej!



Vad tycker ni om min kökstavla? Ett boxningsprogramblad från 1958! Jag älskar den!
Och man är väl ingen riktig dansfröken om man inte har ett par balettskor på väggen? :)



Mera boxning på väggen i vardagsrummet :)



I mitt blivande kontor/träningsrum har jag en jättehylla där jag får plats med backar och pärmar och böcker osv...
Det är så roligt att säga KONTOR. Haha jag har alltid velat ha ett kontor! Det roliga med mitt "kontor" är att det kommer vara träningsgrejer som tar upp mesta platsen. Det är ju det jag jobbar med, och behöver därför plats för träningspärmar och danspärmar, undervisningsmaterial, anteckningar, skivor, dvd filmer osv osv... :)




Sånglekar för barndansinspiration, Bodycombat dvdér, yoga, afrodans, pulsträning, dansböcker.


Böcker, dansmusik, träningspärm....




En pärm för Boxningsträningarna, danslektioner, pass på gymmet... + Bodycombat manual, Funkykidz mapp, anatomi papper... Ja fort blir det en hel del. Och eftersom jag använder mig av alltihop vill jag ha det framme och lättillgängligt :)



Jag gillar att få inspiration från träningstidningar. Allt ifrån Body, Fitness, Aktiv träning, Topphälsa och allt vad det nu kan vara. Så självklart måste dem få sin plats också!



En stor back med dansundervisningsmaterial! Som bland annat innehåller en påse med stora tyger, marackas, trumma, tamburin, trollstav, olika djur, såpbubblor och där passar ju smurfskivan så bra. Jag har till och med tröttsmurfens autograf ska ni veta, den fick jag på ett smurfdisco i Borlänge för säkert 15 år sedan. haha!

En stor back med träningsgrejer är ett måste också! Där finns bland annat boxningshandskar, mitsar, gummiband, abslide, viktmanchetter, hopprep....

Så börjar mitt kontor ta form :) hur ser erat ut? Eller hur skulle erat drömkontor se ut?

Nu ska jag hoppa i säng. Har en tuff arbetshelg framför mig. Jobbar både på gymmet och på Festivalen, Piteå dansar och ler!
Uppdatering om vilken kändis som är snyggast kommer! :)

Som avslutning kan jag säga att jag har blivit, om möjligt, ännu kärare i en viss hockeyspelare som kan vara proffs i USA ;)

Puss
Pe

Kommentarer
Djaanii säjer:

=)



Tack så mycket, en härlig start på dagen med en sådan kommentar! =)

2010-07-29 @ 11:08:00
Blogg/Hemsida: http://djaanii.blogg.se/
Iz@ säjer:

Hur långt har du flyttat då? Till större lägenhet antar jag då du har "fått" kontor. Trivs du?

2010-07-29 @ 16:29:58
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/
madde säjer:

Har ni flyttat?? Vart? :)

2010-08-02 @ 15:46:31
Blogg/Hemsida: http://madeleinecarlsson.blogg.se/
Anna säjer:

Var har du flyttat? Å ingenting säger du :/

2010-08-02 @ 22:54:03
Blogg/Hemsida: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback