Måndag i juli

13 Jul, 2010 - 02:21 ☆ glada dagar
Oj vilken nattuggla jag är... Men har hamnat i en ond cirkel när jag måste vara jättetrött när jag lägger mig. Jätte jätte jätte trött. Så trött att jag inte orkar tänka utan bara somnar på en gång...

Jag har alltid haft svårt att sova när jag har mycket att tänka på. Det är säkert många med mig som har känt hur tröttheten slår en i skallen, men ändå lyckas man inte somna för tankar bara går runt runt och det går inte att stänga av dem hur mycket man än vill. Som tur är har jag lite sovmorgon imorgon. Och jag somnade en stund i solstolen på dan.

Har hunnit jobba 2 gånger idag. Först städat på morgonen. Som vanligt är jag imponerad av träningspigga människor! Dem första är på gymmet redan strax efter kl 06.00. Bra jobbat tycker jag. Okej att vara vaken så tidigt. Men att dessutom känna sig pigg nog för att träna... galet ;)

Sedan fick jag några timmar ledigt i solen vilket resulterade i att jag somnade och på köpet faktiskt blev lite brun. Härligt att sova i solen. Men inte lika härligt när jag vaknade. Det var så varmt! har varit otroligt varmt hela dagen. Härligt men nästan lite jobbigt.. Tyvärr har jag inte kunnat göra konster i solen som annars hör sommaren till. Eftersom jag har tänkt att det inte vore det bästa för ryggen.. Men det är svårt att hålla sig. haha





Det var dags för jobb igen kl 17. Träffade 2 medlemmar i gymmet och gav övningar och träningsprogram. Ovetande att en av medlemmarna hade problem med axlarna ledde till att ta fram kreativiteten och övningar som inte alls var dem jag hade tänkt ut från början. Men man lär sig något med varje möte med nya människor. Det är väl därför jag älskar att träffa och jobba med just människor. Man vet aldrig riktigt hur det blir. Lär sig om sig själv massor...

Hade afrodanspass utomhus idag i värmen. Härligt!!!

Tack M för en trevlig kväll. Du fick mig verkligen på bra humör! Borde finnas fler som du! :)

Imorgon ser jag fram emot 4 Afropass (som inslag under handbollsskola) och dem ordinarie kvällspassen MAQ och dansaerobic. Min rygg känns som vanligt igen! Men jag ska försöka att instruera smart och ta det lite lugnt för säkerhetens skull!



Skulle vilja köra ett styrkepass men det får vänta tills det blir mindre pass att instruera och tills jag är säker på att min rygg är bra igen.




Fröken Pe säger godnatt. väldigt sen natt....




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback