regnspring

10 Jul, 2010 - 13:34 ☆ glada dagar
Igår blev en trevlig kväll.
Efterrätt och vin hos Liselott o Jocke med Sthlms folk. Trevligt. Sedan ut och dansa med klackar på fötterna. Vet inte om det var det bästa för min rygg men det kändes bra för stunden! Tack för en rolig kväll ;)

Jag håller tummarna för att jag ska få en grej på måndag. Kan ni vara snälla och hålla era också!?
För det är viktigt att jag får denna grej. Jätte viktigt! Jag blir galen om jag inte får det och dör....

Inser ni allvaret? Så håll tummarna för mig vänner!!

Idag ska jag nog försöka på mig lite regnspring. Lätt joggingrunda och känna regnet i ansiktet! Lovely ;)

Ikväll kanske ett glas vin och återigen ut och dansa!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback