Tisdagsbikten!

20 Jul, 2010 - 22:51 ☆ glada dagar


Godkväll mina vänner!
Har ni haft en skön tisdag?

Min dag har varit bra. Jobbat. Började först kl 13 idag med gymvisning och sedan städ. Skönt att ha sovmorgon :)
Sedan MAQ pass och efter det Dansaerobic. Svettigt och härligt :)
Var klädd i min favorit träningströja- den rosa från Nike!



Ökade till 10 kg vikter på skivstången på Maqen och det kändes toppen. På något underligt sätt kändes det relativt lätt. Tror jag har börjat bli ordentligt stark på äldre dar. hihi! Ska skriva mer om Maq övningarna jag gör imorgon! Så ni vet vad det är jag tar 10 kg vikterna på...
När jag kom hem var jag som vanligt tvungen att dansa av lite överskottsenergi...



Till slut lyckades jag komma ner i varv. Och nu är jag helt slut.
Dags att ladda om för morgondagen!

Puss och godnatt
/Pe


Kommentarer
Aidai säjer:

Härlig träningsblogg du har! :)

2010-07-21 @ 08:10:35
Blogg/Hemsida: http://mikida-aidai.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback