Det blev mycket den här veckan

15 Jun, 2010 - 16:55 ☆ glada dagar

Det blev många pass att instruera för mig den här veckan... närmare 10 stycken. Hur trött jag kommer vara på fredag blir spännande att se.. Det brukar vanligtvis inte bli riktigt så här många pass på en vecka, men nu är instruktörer borta och sjuka och jag tar därför några extra för att vara till hjälp!

Som tur är älskar jag att instruera men min egen träning får stå åt sidan. Dels för att jag inte vill tappa träningsglädjen som följd av att det blir för mycket, och dels för att jag måste låta kroppen vila även om jag tar inte slut på mig själv på varje pass! Men jag kan inte träna dygnet runt, det vore allt för galet. *haha* Så i veckan får jag nog nöja mig med mina pass :)

Nu kastar jag i mig en sallad och ikväll blir det Bodycombat och MAQ, Jag hoppas vi ses;)

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback