En till träningsvecka

21 Jun, 2010 - 15:33 ☆ glada dagar

Jag summerar Träningen förra veckan

Måndag
Instruerar: Spinning+styrka 06.30-07.30 & Afrodance 18.30-19.30

Tisdag
Instruerar: Bodycombat 18-19 & Maq 19.05-19.55 
Övrig träning: Core 30 min

Onsdag:
Box 19.30-20.45
Övrig träning: Övat Bodycombat 

Torsdag
Instruerar: MAQ 12-13, Danceaerobic 18-18.45, Bodycombat 19.15-20.15

Fredag
Instruerar: Spinning+styrka 06.30-07.30, Boxföretagspass 08-09

Lördag VILA

Söndag Expresspass armar biceps triceps. RPM (spinning) 50 min



Det kan hända att jag har glömt något litet pass. Ibland händer det att det smyger in några extra som jag glömmer bort. Blev att öva lite BC och afro och dylikt också.. men det är småsaker ;)

Idag har jag jobbat på gymmet. Började 06.00. Och har städat med Catta hela dagen. Under sommaren kommer jag ungefär bo på step in. Haha :) Jag ska städa, ha pass, stå i receptionen, hjälpa till i gymmet.. En hel del saker. Snacka om roligt jobb, vara på samma ställe men göra så mycket olika! Kanon!

Det är faktiskt rätt skönt att städa... Gymmet och träningssalarna ser som helt annorlunda ut när dem står tomma och man putsar speglarna i spinningsalen, torkar av maskinerna i gymmet, svabbar golven i salarna, skrubba duscharna.. osv osv.
Jag har lärt mig köra skurmaskin idag! Bara en sån sak...


Gym har någon sorts magi över sig för mig. :) Spelar ingen roll om jag instruerar, tränar själv, städar, stänger på kvällen, öppnar på morgonen.... så kan jag känna träningskänslan! Det är som en drog! haha.

Vikterna ser vackra ut i sina ställ på kvällen när jag ska stänga för dagen, löpbanden ser lyckliga ut efter att flertal fötter har sprungit på dem, pilatesbollarna ser nöjda ut efter att ha hjälpt deltagare till starkare bålmuskler, skivstängerna glänser, stretchrummet ger mig en behaglig känsla av lugn...


Jag kan riktigt känna hur träningsglädje, svett, hälsa och vilja sitter kvar i väggarna..
Magi!

Vad är magi för er? ;) 

Kommentarer
Maria - livet i Milano ☆ säjer:

blir träning för mig med den här veckan :)

2010-06-21 @ 15:34:57
Blogg/Hemsida: http://fashionstars.blogg.se/
Erica säjer:

Ja, bröllopet var mycket finare på TV, då man såg något. På plats var det lite väl mycket folk. 500 000 hörde jag, men det var trots allt en upplevelse att vara på plats :) Lycka till med träning och jobb i veckan!

2010-06-21 @ 22:25:44
Blogg/Hemsida: http://erreb.blogg.se/
Annika säjer:

Fint beskrivet! :) Det låter riktigt härligt att känna så för sitt jobb :) Magiskt kan jag också tycka att det är, kombinerad träning med naturupplevelse... skog och vatten får mig att känna så där :)

2010-06-22 @ 21:22:03
Blogg/Hemsida: http://tremil.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback