ett till inlägg

27 Jun, 2010 - 01:03 ☆ glada dagar
Jag har haft en träningsfri helg och njutit i vänner och familjs sällskap. Jag har dansat styrdans med gammelfolket. Pratat med mina syskon i telefon ett flertal gånger. Sovit på soffan. Varit pappas lilla flicka. Uppträtt för en mycket jublande publik (haha precis som när jag var liten. Mamma pappa titta på mig när jag dansar... Vilket jag fortfarande gör i vuxna dagar;)).



"Det du tyckte var roligt igår är fortfarande roligt, även om något annat känns tråkigt." Dem orden bär jag med mig från min bror. Tänk på det vänner! :)

Nu längtar jag till morgondagens träning!
Pe

Kommentarer
Sofie säjer:

Kloka ord! De ska jag försöka komma ihåg :)

2010-06-28 @ 19:22:03
Blogg/Hemsida: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback