fantastisk träningskväll

01 Jun, 2010 - 21:07 ☆ glada dagar
Hej hopp vilken bra kväll det blev!

Först var jag med på Sofias BC pass, Tack tjejen!:) Så härligt! Men det märks att det börjar bli sommar... deltagarantalet på passen minskar för varje vecka. Glöm inte bort att det är härligt att träna även om solen skiner kära vänner ;)

Till min förvåning var det rätt många deltagare på MAQ passet! Oj vad jag älskar att instruera och träffa deltagarna under veckorna! Det är det bästa jag vet! Det ger mig alltid energi och glädje. Tack tack till alla fantastiska deltagare!! I love you i love you i love you!

Vilken tur att jag får instruera igen imorgon. Då svettas vi och kämpar tillsammans i ett härligt Boxpass. Eller hur!? Jag hoppas jag får se många där!

Hoppas ni har haft en härlig dag! Nu är det en vacker kväll i Piteå. Solen skiner och allt känns bara så jäkla bra!

Fröken Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback