hurra tack och godkväll

08 Jun, 2010 - 22:38 ☆ glada dagar

Jag älskar Bodycombat. jag älskar att instruera bodycombat. jag älskar bodycombat deltagarna :)
Hihi!

Efter combatpasset körde jag direkt pass nr 2. Kände mig lite trött i axlarna. Men jag älskar maq. jag älskar att instruera maq. jag älskar maq deltagarna :)

Det var så skönt att sätta sig på cykeln och fara hem efteråt. Solen sken och det kändes inte lika kallt som när jag for dit tidigare på kvällen. Hurra för idag tack för idag



Nej såhär lite småsuddig är jag alltid... så det är inget konstigt med dem här bilderna...
Känner mig lite suddig nu.. måste frossa i hallon! Det är bland det bästa jag vet. hallon hallon!!!


Kommentarer
Anna säjer:

Hallon är det bästa :) Jordgubbar och smultron är oxå helt okey!!

2010-06-09 @ 10:08:06
Blogg/Hemsida: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback