min coach!

20 Jun, 2010 - 22:07 ☆ glada dagar
Kom igen Pe! Du klarar det. Lite till. Jag vet att du kan. Snabbare. Tryck med fötterna. Andas andas. Du kan du kan du kan. Ge dig inte. Håll ut. Fan vad bra du är. Du är så jävla bra. Snyggt jobbat!

Jag har insett att jag är min egen bästa coach. Jag har blivit bra på att peppa mig själv när jag tränar. Det går runt som ett mantra i huvudet. "jag är bra jag kan jag är bra jag kan jag är bra jag kan" ungefär...

Det bästa är att det hjälper! När jag tror att jag är totalt slut så får min egen röst mig att ta fram lite mer. :) Fantastiskt!

Fick det bevisat än en gång idag när jag körde ett snabb pass armar och sedan spinning! Trodde jag skulle ramla av cykeln, trodde inte jag skulle klara av att vrida på mer motstånd, trodde inte jag skulle orka trampa fortare.

MEN COACHEN FICK MIG ATT LYCKAS!!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback