Ont i axlarna och rumpan

09 Jun, 2010 - 23:46 ☆ glada dagar

det har varit en fantastisk dag!

1) Mina fina danselever
2) Boxpass
3) Cykeltur

Efter boxpasset cyklade jag 20 km för att hämta post. Ja inte min egen... haha. Det var så skönt bortsett från knotten som fastnade i ögonen och snoret som rann för att jag cyklade så fort ;)


Bjuder på några gamla bilder

Blev en vilodag för mig idag. Hade bara parövningar på passet och deltagarna var jämna så jag var inte själv fysisk delaktig, förutom att jag visade såklart men det är ju en annan sak. Så det kändes skönt med en liten cykeltur på kvällen. Trampa ut benen och få luft :) 

På önskelistan står just nu en cykel högst upp. En riktigt bra cykel. En riktig träningscykel. Även om jag älskar min cykel så vore det roligt att en dag ha en som är mer lämpad för långa tuffa pass. Och riktigt bra cykelskor. Och en snygg hjälm. Och tuffa cykelbyxor. Och ett par skithäftiga solbrillor. Sen bara bli en riktigt bra cyklist också! hihi :) Men hey en sak i taget....



Har ni haft en härlig dag?
Puss
/fröken Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback