plötsligt känner jag mig liten som en fis

16 Jun, 2010 - 16:47 ☆ glada dagar

Plötsligt kommer jag i storlek 25 på jeansen. Visserligen lite stretchjeans men ändå.... Plötsligt sitter allt större än xs-s som potatissäckar. Tack för att Gina tricot måste ha gjort sina storlekar vansinnigt mycket större. Tack för att modet har blivit större. Det får mig att känna mig som en lite fis! Fast jag är precis lika stor som vanligt! Har inte blivit ett gram lättare.



Jeans från gina tricot. Jag älskar dem!!

Det är väl "skönt" att man plötsligt kan ha mindre storlekar än medium, men hur gör dem som verkligen är små? Dem stackarna kan ju snart inte ha några kläder alls... eller?



Jeansshorts från gina. Jag älskar dem också!! (dock storlek xs! Craaazy!)

Även om modet är mycket over size modeller så är storlek S ibland så stort så man undrar vart tröjan är på väg med mig... Galet...


Blommig kjol och spetskavaj också från gina. Och självklart älskar jag dem!



Vad säger ni? Kommentarer på detta inlägg?

Nu måste det inhandlas en ny micro eftersom jag höll på att bli ihjälskrämd när våran levde om och blixtrade som värsta åskvädret! Jag tror det var nära en explosion!!!

Ikväll Boxpass;)

Puss på er
/Fröken Pe


Kommentarer
Erica B säjer:

Jättesnygga kläder! Jag gillar speciellt kjolen (jag har fått värsta hajpen på röda/cerise rosor!) och spetskavajen passar ju jättebra till de lite tuffare jeansen. Ja, strl 25 är yttepytte, men det är skönt att hitta jeans som sitter som smäck! Hoppas du hinner använda alla kläderna, med tanke på hur mycket du tränar! :)

2010-06-16 @ 18:24:04
Blogg/Hemsida: http://erreb.blogg.se/
Iz@ säjer:

Kläderna satt ju som smäck! Skitsnyggt! Kul när man hittar massor av kläder som sitter bra. =)

2010-06-16 @ 23:04:54
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/
Annika säjer:

Ja, jag har också tänkt på det.. Jag är ingen liten tjej men kan ofta ha 36 eller S och det är lite underligt. Men det är väl psykologiskt det där med att handla kläder och att många tycker att det är roligare när man får köpa S än L :)

2010-06-17 @ 16:25:41
Blogg/Hemsida: http://tremil.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback