Proteinfluff

15 Jun, 2010 - 22:10 ☆ glada dagar


Ja nu har jag också testat detta proteinfluff (som jag läst om mycket på andra bloggar). Haha. Och det var helt klart spännande som kvällsmål efter träning.

Sen ser det otroligt härligt ut också. Jag vispade 2 äggvitor stenhårda, blandade i lite vaniljpulver, lätt kesella och toppade med blåbär och lite nötter! TADAAAA....

Ser ut som en skål med moln... eller vispad grädde... eller mashmallow fluff.. Och det var gott!!



Mina pass ikväll kändes king! Var fint väder och som jag nu har lärt mig betyder fint väder = färre deltagare.
Men energin var på topp och det blev två bra pass! :)



Efteråt var jag med på Monicas core. Skönt att få lägga lite mer fokus på core muskulaturen och 30 min känns som lagom att avsluta kvällen med.

Hur har eran dag varit?

Jag har en hel del nya träningstankar, övningar och idéer på gång. Så imorgon ska här planeras :)

Pe

(ja jag har googlat fram bilderna och snott dem... hoppsansa)

Kommentarer
Petra säjer:

Oj så mumsigt det såg ut!

2010-06-16 @ 15:52:32
Blogg/Hemsida: http://pejtras.blogg.se/detox

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback