RIVSTART!

14 Jun, 2010 - 09:46 ☆ glada dagar
Vilken rivstart det blev på den här måndagen. 06.30 körde jag igång spinning + styrka passet med ett gäng morgonpigga och glada deltagare. Spinning ca 40 min och styrka för mage och rygg ca 15 min.
Galet nog kände jag mig pigg, trots att jag som sagt inte är någon morgon människa, och riktigt njöt av passet :)

Efteråt gick jag upp i gymmet och körde rygg. Marklyft, rodd med skivstång, frivändningar och ryggres med viktskiva. Kändes kanon! Jag ska nog tänka om och bli morgonmänniska ändå. :)



Jag sammanfattar förra veckans träning;

Min träningsvecka, v 23


  • Måndag: Spinning 30 min, Afrodance 1h, Yoga 1h
  • Tisdag: Bodycombat 1h *instruerar* & Maq 50min *instruerar*
  • Onsdag: Box 75min *instruerar*
  • Torsdag: Danceaerobic 45min *instruerar* & Bodycombat 1h *instruerar*, styrka biceps & axlar
  • Fredag: Spinning+styrka(mage rygg)1h, Styrka triceps, löpning 30 min
  • Lördag: Vila
  • Söndag: Spinning 1h (går igenom pass), Övar BC, Bodypump 1h

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback