what a day

03 Jun, 2010 - 00:09 ☆ glada dagar


Ja ibland känner jag mig lite trött på onsdagskvällar. Först har jag farit rätt långt för att undervisa, idag var dessutom sista lektionen innan mina danselever ska få visa upp nästa vecka. Sista repet innan känns alltid lite stressigt, man vill att dem ska kunna allt, komma ihåg placeringar osv osv.

Nu har jag turen att ha helt fantastiska elever som gör mig glad så fort jag ser dem :) och dem är så duktiga också! Nästa vecka avslutar jag mina danslektioner även med dessa elever, kommer sakna dem!



Sen hade jag boxpass ikväll! Alltid lika roligt! Och alltid lika jobbigt och svettigt blir det. Som vanligt blev jag pigg och fick ny energi så fort jag klev in i salen. Det beror på deltagarna helt klart! :)

Som jag nämde igår så märks det att vi går mot sommar och solsken. Människor väljer utomhusträning istället för att gå in. Alla har tinat fram nu och överallt tycker jag att jag ser folk som är ute på promenad eller joggar.

Härligt förståss med utomhusträning när vädret är fint, men trots att det lockar att vara ute vill jag såklart se att några skiter i solen och kommer in och har en härlig stund på gymmet :) Kom ihåg att det är bra med variation också, så byt ut en joggingrunda mot kanske ett boxpass? Afrodans? Dansaerobic? Maq? Bodypump? Spinning? Body combat? ;)



Har hunnit köra lite triceps också. Med hantlar och dips och tricepsarmhävningar.
 så puss till mina triceps för bra jobb!

Nu ska jag minsann sova, dumt att uppdatera bloggen såhär sent. Vem skulle läsa nu när man kan sova istället...

fröken pe säger godnatt

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback