en sån där måndag:)

15 Mar, 2010 - 14:34 ☆ glada dagar
ja måndag måndag..

jag har varit på arbetsförmedlingen. men tror inte att jag blev något klokare av det. Vi pratade jobb hit och dit.. jag sa att jag vickar som danslärare, jobbar kvällar och helger på step in, börjar jobba som danslärare i Arvidsjaur en dag i veckan, jobbar lite med att bygga scen och eventuellt ska jobba extra på mitt gamla (favorit) jobb längre fram...

haha sen var det inte så mycket mer med det. "petra fixar mycket jobb. hon är för upptagen för att träffa någon jobbcoach" så blev anteckningarna ungefär...

Nu måste jag hinna laga mat och förbereda inför kvällens 3 danslektioner. Efter det stressa till boxningsträningen så jag hinner vara där iaf halva träningen! Om en timme kommer min kompis Helena!! ska bli så härligt att träffa henne igen. Synd bara att jag har fullt upp de kommande dagarna...

hej hopp
fröken pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback