Galen i muskler

19 Mar, 2010 - 11:30 ☆ glada dagar
Jag ska bara erkänna att jag är galen i muskler! Det är det mest fascinerade jag vet... En stark och vältränad kropp får mig alltid att bli imponerad, förtjust och fascinerad.
Det är inte så att jag själv strävar efter att vara kroppsbyggare eller vill stå på en scen insmord i olja och spänna musklerna! Muskler i sig är bara så häftigt. Att se på en vältränad kropp är en wow känsla för mig!


Kollar i nya numret av Body och drägglar över alla muskulösa kroppar. Haha! Jag brukar då och då köpa Body för att bli lite träningsinspirerad, även om jag inte strävar efter att ha en body building kropp! Men bara att se hur man kan förvandla kroppen tycker jag är så galet häftigt!


Det finns muskulösa kroppar som jag tycker är så otroligt vackra och det finns kroppar som jag tycker är för mycket och nästan blir otäcka! Men oavsett vilket blir jag fascinerad!! Muskler är det häftigaste jag vet....

Inte bara muskler förvisso utan vältränade människor imponerar på mig! Kroppen är så galet underbar. Tänk hur man kan pressa sin kropp, utveckla sin kropp, förändra sin kropp, använda sin kropp! Oavsett om det handlar om långdistanslöpare, kroppsbyggare, dansare, boxare, hockeyspelare... Träning är det coolaste jag vet!



Det var dagens bekännelse!

kram kram
fröken pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback