hello sunshine!!!

17 Mar, 2010 - 10:39 ☆ glada dagar
Det är alltid så mycket lättare att stiga upp när solen skiner! Visst håller ni med?
Jag behöver energi från solen för det kommer bli en lång dag. Börjar mitt danslärarjobb i Arvidsjaur idag, önska mig lycka till är ni snälla!:) Sedan har jag Boxpass ikväll. Jag hoppas jag ska hinna med allt....


Som terapi målar jag disktrasor när jag får en stund över.. haha här är mina senaste...
Inget som jag lagt ner mycket tid på så dem ska vara lite fula! *skratt*


lite ballonger kan ju liva upp köket...


ja hemma hos oss ser man alltid en ny ful disktrasa.. HAHA!


jag hoppas jag är redo för den här dagen nu!

Hur ser eran onsdag ut?
Kramkram

fröken pe

Kommentarer
Sara säjer:

Lycka till i Arvidsjaur! Min dag består av pluggande till tentor och ett födelsedagskalas! Ska bli trevligt med en paus från böckerna. Måste bara säga att det nya combat passet är såå kul!! Ha det så bra! /Sara

2010-03-17 @ 13:19:30
Madeleine säjer:

Vilken rolig idé, vad använder du för pennor då?

Hur är det annars? kram

2010-03-17 @ 17:53:59
Blogg/Hemsida: http://madeleinecarlsson.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback